V rokoch 1968 – 1970 z dôvodu konania majstrovstiev sveta v klasických severských disciplínach v Československu sa Inžinierske stavby Košice podieľali na rozsiahlej výstavbe infraštruktúry vo Vysokých Tatrách, vrátane rekonštrukcie ciest, parkovísk, letiska v Poprade a v Košiciach (1970-71).
Time line ISKE
<Zadajte popis kategórie>
Po zrušení Vodostavu v r. 1957 narástol objem vodohospodárskych prác: budovanie vodovodov, kanalizácií, ČOV, úpravní vôd a tokov, odvodňovanie Východoslovenskej nížiny, budovanie brehových opevnení riek Tisa, Laborec, Latorica, Uh, Bodrog.
Mosty veľkých rozpätí podnik staval technológiou letmej montáže. Túto technológiu začali používať Inžinierske stavby Košice v roku 1963 ako prvý podnik v Československu
V tom období nemalo Východné Slovensko pracovné kapacity pre práce inžinierskeho staviteľstva. Po ukončení projektu Trať Družby sa preto Ministerstvo stavebného priemyslu ČSSR rozhodlo k 29.12.1955 zriadiť nástupný podnik s názvom INŽINIERSKE STAVBY KOŠICE. Podnik sa musel preorientovať z veľkej dopravnej stavby na malé stavby po celom území dnešného východoslovenského regiónu so zameraním na výstavba ciest a mostov.


